Sinopsis
La majoria dherois i heroïnes que coneixem són éssers extraordinaris amb poders màgics i una capa penjant de lesquena. Però també nhi ha de carn i ossos, tan humans com tu i com jo, que de vegades sequivoquen i daltres lencerten dallò més.
Per a Vincent van Gogh, pintar era lúnica forma en què podia expressar allò que sentia, i ho va fer amb passió. Per desgràcia, al llarg de la seva existència molts pocs van saber valorar el seu talent i va vendre poquíssims quadres. Però Van Gogh mai no va deixar de pintar, i gràcies al seu esperit lluitador ens va llegar més de 900 obres, algunes de les quals shan convertit en les més valorades de la història de lart.
Els Meus Petits Herois és una col·lecció de biografies il·lustrades en les que es rendeix homenatge a les figures de la història que han fet del món un lloc millor.